PALLA THE VOICE

Hellu :)
Nu är jag hemma igen.. han aldrig uppdatera innan jag stack...
Men tanken va den att jag skulle möta Louise Helena och Tove, och kolla the voice sen skulle elin komma också.
Så jag åkte in till stan, så gick vi till donken och åt, haha utan för så trampade jag typ snett eller nåt så jag ba; AAJ jag bröt min fot!!  så satt det 3 killar på en bänk och en ba; ajajaj... ska jag bära dej?  Jag och tove asgarvade sen gick vi därifrån :P Men sen gick vi till voice och det va asfullt så vi gick därifrån haha. så vi mötte upp elin och gick till ett cafe, sen tvingade jag dit timmy så han kom också :) Han tycke däremot att va va ''tjejiga'' och fick tråkigt och stack därifrån för att träffa en kompis.
Sen gick vi ut och ´lämnade louise vid tunnelbanan och gick sen vidare helt random. Vi hittade ett ställe udner tak iaf där vi satt och snackade :) Runt typ.. halv 10 så tröttnade tove och helena och gick hem också haha. Jag och elin ringde timmy och träffade han och hans kompis. Så vi skulle träffa dom vid slottet typ, men vi hittade inte riktigt så jag gick fram till en gubbe och frågade vägen, jag ba; Ursäkta är det här slottet? Han ba; Jaa det tror jag, ska du hem till honom? *helt seriös*  jag; Vaa? Eh... nej :P
*ASGARV* dålig humor :)
Så mötte vi dom tillslut sen och gick till måt ställe dom hade hittat. Det va skitmysigt med utsikt över vattnet och någon bro som va upplyst och bla bla.
Timmy och hans kompis (oskar kom jag på att han hette nu.. han va snygg haha! :D) satt med sin älskling mellan dom. En vodka flaska haha. Jag som är stolt och fylle oskuld smakade faktist lite, sen fråga han igen om jag ville ha, jag ba; okej då. och tog en pytte klunk. det va skitgod smak men eftersmken bara brände haha :P
Haha men när jag tog igen sa timmy typ; Åhh min tjej, jag är stolt över dej!
Suck... haha
sen sprang vi runt och gjorde ingenting. Jag klagade på att jag hade ont i fötterna av mina klackisar..
Kom hem runt 12 iaf, och nu ska jag snart sova. Om jag kan :)
Natti <3

Kommentarer
Postat av: LIsa

Jag tror jag såg dig :)

2009-08-16 @ 02:18:05
Postat av: janni

Läs gärna mitt inlägg om rasism/nazism och säg vad du tycker!

2009-08-16 @ 02:45:15
URL: http://jannis.blogg.se/
Postat av: TOMPILOMBOLO

ÅH NEJ ALKOHOLISTEN EBBA SLÅR TILL IGEN!

2009-08-20 @ 22:17:21
URL: http://blondinabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0