STOCKHOLM IN MY HEART <3

Nu är jag äntligen hemma i stockholm igen, fan hade värtsa ångensten där  borta på landet.. eller ön eller vad man ska säga. Kunde inte sova nånting typ, låg och lyssnade på musik och halvgrät i kudden varje natt och tänkte bara ''hem''
Nästa gång mina föräldrar vill ha med mej nånstans ska jag fan säga nej. Jag hatar att vara borta från vännerna och allt här. Det är mitt liv och så är det med det. Jag kan helt enkelt inte vara lycklig någon annanstans... är jag ju inte här heller men,..
Iaf. När vi kom fram till nynäshamn, efter att fitt båten hade stått still i hamnen i typ en halvtimme utan att vi fick gå av så kunde vi äntligen åka, sen släppa familjen av mej i västerhaninge så stack jag hem till timmy. Fan vad jag hade saknat han..
Sen när jag skulle hem skulle jag gå själv till pendeln och jag försökte få han at´t gå med mej, för hanv följde bara med halvvägs, så jag sa att jag inte hittade hehe. Han ba; Jo du hittar visst, skärp dej nu haha hejdå!
Typ.. men okej, klart jag hittar men.. en liten hemlighet nudå... Jag är mörkrädd när jag går på platser jag inte känner mej hemma vid. I Älvsjö kan jag traska runt men ingen annanstans..  Skratta inte åt  mej haha..
Jaja, nu har jag massa läsning att ta igen på desires blogg och paulinas och kisses..beroende typ :S och om man vet hru dom är så har säkert pauline och desiree blivit vänner igen sen bråkat igen.
Men dom gör som dom vill såklart, min åsikt (eller vad det heter ´haha, ebba leker smart) är att dessie&paow är liksom.. dessie&paow för fan haha. Det ska vara dom så är det bara :)

Kommentarer
Postat av: Vanesa

hehehe :D

tror dom blir vänner igen då ?

2009-08-15 @ 12:56:09
URL: http://onlyvanesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg din kommentar på paow's blogg och är lite nyfiken på vad busskort kostari stkhlm egentligen?

pouss

2009-08-15 @ 15:22:31
URL: http://xna.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg din kommentar på paow's blogg och är lite nyfiken på vad busskort kostari stkhlm egentligen?

pouss

2009-08-15 @ 15:22:31
URL: http://xna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0