HAHHA

Hahah min storebror ska precis få börja övningsköra (och han är 18 snart, så jävla seg =O ) och här va disskutionen vid frukosten idag. haha..

Pappa- Men vart ska vi övningsköra då..?
Mamma- Jag vet inte.. inte vid Kungens Kurva iaf, så mycket folk där nu.
Jag- Kan man inte bara köra runt här i området? Får jag följa med? :D
Pappa- Aah.. det får du väl. Men vi ska inte köra där det e trafik ju.
Jag- Haha är han så dålig?
Mamma- Nej då. Men vilken bil ska vi ta?
Pappa- DIN!
Jag- *ASGARV*
Bror- Men hallå..? :(


Haha mobbad :)

Och tack till alla snälla kommentarer som jag fick nu, ni är fan guld :) Klart jag inte bryr mej om elaka kommentarer men alla snälla värmer ju helt klart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0