LÅÅÅÅNG NATT HAHAH..

Hej sötnosar!
Förlåt att jag inte har bloggat men aah.. kom precis hem och har bara varit vaken i typ snart 2 timmar..? Förjävligt..
Jag hatar verkligen att sova bort en hel dag, känner mej så misslyckad då typ :)
Iaf :) Igår kväll så typ kollade jag och emma film, vi såg ju först i taket lyser stjärnorna sen gick vi ut till ett rum i hennes garage där vi skulle sova. As mysigt rum faktist :) sen  kollade vi på One missed call tror jag den hette. Jag trodde det skulle vara skitläskig så i början satt jag och va as rädd, men insåg tillslut att den inte va så läskig haha så slappnade jag av lite :)  Sen ringde vi till Timmy för han va ute och gick med sej själv, så jag tjatade på att han skulle komma till älvsjö men han ba; neeej det är så långt bort, jag pallar inte. Men jag är ju jätte bra på att få som jag vill och han kom till älvsjö så typ 2 så stack vi ut och träffde han och va ute i typ nån timme, först satt vi på gatan och snackade lite, jag satt och sniffade på en cigg (får inte röka för jag ska ha pengar men jag älskar det, så jävla gott haha!) och sen satte vi oss i en park.
Han tyckte vi tjejer är onödiga för vi alltid är så osäkra på oss själva..? Fatta inte exakt vad han menade med det, jag menar det finns ju tjejer med självförtroende :)
Men sen gick vi hem till emma igen och vi kollade en till film och halv sov lite och flummade, sen skulle timmy hem och jag följde med han en bit till pendeln, fast vi gick typ 50 meter sen la vi oss på vägen och typ prata lite och jag ville sova..
Haha men han åkte tillslut hem vid typ halv 7 och jag och emma gick och la oss och somnade runt 7 och vaknade halv 4 när hennes mamam väckte oss :)
Så nu ska jag väl typ.. duscha haha! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. det enda jag vill nu är typ sova, men nej jag tänker inte göra det :D

Kommentarer
Postat av: marilyn

haha vrf är du trött nu ?:D

jorå det är bara bra :D<33

2009-07-11 @ 17:29:01
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: marilyn

jaha okej :)



svårt att föklara <3

2009-07-11 @ 18:51:33
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: marilyn

är med en kompis =)

själv?

2009-07-11 @ 19:50:18
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: Sandra h

Svar; Härligt, jo med mig är det bra :) är väldigt godissugen just nu hehe

2009-07-11 @ 19:59:42
URL: http://skinkpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0