MEN GRATTIS, NI HAR LYCKATS FÅ MEJ ATT BLI SUR

Nu är jag fan förbannad, och det händer inte ofta, och verkligen inte utan en riktig anledning. Men jag är så jävla trött på alla ''coolingar'' som kommenterar Anonymt. Iaf negativa anonyma kommentarer.
Här är alla negativa anonyma kommentarer jag fått. Inte många men ändå..

 

Och helt ärligt. Tror ni verkligen man blir sårad av att någon som man aldrig träffat kallar en ful, tjock osv bakom sin lilla datorskärm?
Fattar inte eran mening med dessa kommentarer. Varför inte skriva något bra eller inget alls? Vad fan är erat jävla problem?
Jag tar verkligen inte åt mej av dessa kommentarer men jag blir irriterad och sur. Men inte direkt så jag tänker ''Åh nej, någon lien äcklig unge tycker jag ser ut som jag är 12 år, måste ha på mera smink och pusha tuttarna!"
12 år my ass? Jag vet själv hur jag ser ut, ni har ingen anledning att kalla mej ful eller så right? Jag ser mej i spegeln varje dag, så tro mej. Om NÅGON vet hur jag ser ut så är det jag.
Och ni som kommenterar typ hur Dessie Kissie och Paow ser ut? Ni skriver att dom är fula osv.. ni är så jävla avundsjuka.
Jag kan säga såhär... : Jag gillar verkligen inte Kissie och Paow. Visst jag kan skriva en liten ''elak'' kommentar till dom ibland om jag är på dåligt humör. det är omoget och jag vet inte varför jag gör det. Skriver dock ALDRIG annonymt, utan har med både namn och blogg adress. Men dom är verkligen inte fula? Och Dessie som alla håller på och kallar fjortis osv osv... hon är inte fjortis. Vet ni ens vad det är eller? Jävla idioter...
Ni är så sjukt trångsynta, ni kan inte acceptera att alla inte ser ut som eran ideal av perfekt.


Samma sak som med sneda blickar på stan. Been there, done that. Så jag vet varför ni gör det tjejer. Ni höjer erat riktigt jävla låga självförtroende, genom att tro att ni sänker andras! Och saken är den. Ingen bryr sej om ni kollar snett, och om dom gör det så har dom nog väldigt dåligt självförtroende redan och det sista som behövs är en sne blick. Låt bara alla vara. Är så trött på sånt här skit.
Växte fan ifrån det här när jag gick i sexan! Snea blickar, söka bekräftelse, och göra drama bråk med kompisar och snacka skit.
Säger inte att jag är mogen och bla bla, för visst jag snackar också skit om folk. Jag är inte så jävla snäll hela tiden. Men jag förlorade en vän som jag vart riktigt tajt med genom att snacka skit, så om du ska prata om någon, får det fan inte vara din vän.

Vet inte riktigt min mening med det här inlägget.. inte direkt så att någon kommer bry sej. Men för någon smart människa kanske det går upp ett litet ljus eller något..? Kanske?

Aja. Nu har jag avreagerat mej och tänker inte tjata mer om det här.

Och nej jag tänker inte måla över ip adresserna på kommentarerna. Vad ska ni göra åt saken, stämma mej?


Jag ser mej i spegeln varje dag. Jag vet att jag ser ut sådär, och jag vet att mitt smink är helt fläckigt så ni behöver inte kommentera det heller =)

Kommentarer
Postat av: smet

lite komiskt att det var samma ipadress på två av kommentarerna också (dvs någon postade två).

2009-07-10 @ 04:09:32
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: emelie

Skit i dom. jag tycker du är söt!

2009-07-10 @ 04:30:11
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: kajsa

ta inte åt dig, så jävla fega när de kommenterar anonymt

2009-07-10 @ 10:01:27
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Randy

Bry dig inte om elaka kommentarer =)

2009-07-10 @ 11:02:34
URL: http://www.randys.se
Postat av: 1 amanda ( kissies blogg)

haha tack s gulligt av dig att du tycke rjag ser ut som paris hilton:p

& tack för att du röstar på mig , fortsätt med det, puss <3

2009-07-12 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0