Emma här

hejsan, det är emma som skriver :) ingen kanske vet vem jaau är men jag är bäääst! hihih jag driver bara.
jag och ebba ska snart dra ut, vet däremot inte vart, haha. ska lägga upp några emo bilder på mig sedan.

nu ska jag tipsa alla tjejer ( och killar) som har dåligt självförtroende och tycker att dom är för tjocka;

Ställ er framför spegeln och säg något som ni gillar på eran kropp, ( det hjälper faktsikt).

O
m ni väger mellan 40-60 kilo och är tjej så är ni precis som alla andra.

S
luta inte äta, svält er osv. det är det sämsta sättet att gå ner i vikt fint. utan ät regelbundet men vanlig mat tills ni blir
mätta och strunta i godis  och sånt :) men man ska oxå unna sig godis och sånt ibland :)

Börja tänka på det bra egenskaperna ni har istället för att fastna i det dåliga.

det var några tips från emma the best idaag!                                   
  

bye bitches


Kommentarer
Postat av: Eliasson at' playahead

sv; PLATTÅNG <33 haha ;D btw; du vet att man kännar bättre på smsat.se? :P bara ett tips ;)

2009-07-10 @ 18:23:01
URL: http://elijazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0