GOD MORGON

Eller kväll kanske jag ska säga... Jag vet inte :S Haha kunde inte sova inatt så jag satt och lyssna på musik och läste tidningar.. Mys, not. Iaf när klockan va halv 6 typ pallade jag inte vara inne och gick ut. Gick till min absoluta favorit plats där jag bor. Ett litet berg typ men bänkar och sånt vid sjön. <3. Älskar den platsen verkligen.
Aja, jag var bara tvungen att samla mina tankar lite. Tänkte på en viss person. Han som sa att han älskade mej och bla bla bla. Vet inte om det var sant eller inte. Men känns som jag aldrig kommer glömma honom om jag inte vet.
Vill verkligen veta det, och skrev ett sms till han, men jag klarade liksom inte av att skicka det. Han har redan gett såå otroligt mycket sorg i mitt liv eller vad man ska säga... Vet inte om jag vill dra upp allt igen. Tänk om han bara ljög liksom? Då har jag ödslat nästan 2 år på en kille som.. ahh.. bara är en idiot. Vet inte hur jag ska göra.
Men sånt är livet I guess. Nu ska jag duscha&fixa mej sen dra till Timmy. Och sova hahha!

Kisses .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0