GOTLAND BILDER

Nu pallar jag skriva lite mer!
Det känndes så skumt att vakna ensam utan någon arm runt sej.. usch vad tråkigt det va :P
Iaf, har inte mkt att berätta om gotland, hände inte så mkt utan va bara med pojkvän&min kompis/hans syster.
Fick ett par skiitsöta örhängen av honom i födelsedags present. Kunde inte fota dom tyvär eftersom min kamera är retarded och föddes med en kuk i röven.
Haha lite bilder iaf.. ska vara snäll mot han och inte lägga upp rått-face. Men den va fin ;) Fråga Carro, hon har sett den :D

Jag hatar att bli fotad! han tyckte jag va tråkigt då haha (A)

Sover..? Typ.. <3

Sötaste hunden !

HAHHAHAHAHHAHHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHHAHHA (A)
(om ni undrar vad han gör så våldtar han en clown)


Vet inte vad det är.. ett finger tror jag. Garvade otroligt mkt åt bilden iaf haha!



Clownen som blev våldtagen.. =O

Köpte en halvliter cola, drack upp, köpte 1.5 L drack halva sen kom jag på att den kanske skulle ta slut senare..? Aja köpte 1.5 liter till då iaf!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!



Vill du bli Julismånadsblogg? Klicka då in på min blogg och läs mer om tävlingen, jag lottar ut de 10 snyggaste bloggarna, sedan får läsarna avgöra vem den lycklige vinnaren är som får bli länkad en månad på min blogg. Lycka till.



MVH Johanna

2009-06-30 @ 23:53:07
URL: http://jjhanii.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

sv: nämen puss, tack vad söt du är :D

2009-07-01 @ 11:16:39
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Ida

Mysig blogg du har! (: Är allt bra med dig? KRAM

2009-07-02 @ 16:04:51
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0