HADE TRÅKIGT HAHA (A)

Var kommer du ifrån? Stockholm
Heter? Ebba
Hur gammal är du? Snart 15 =)
Vad ska du göra ikväll? Hmm.. sova/kolla film typ (A)
Vad ska du göra imorgon? Först till optikern sen gå på typ modell för en dag med Carro&Karin haha
Var vill du bo när du blir stor? Stockholm såklart! Gärna i själva stockholm, liksom innerstaden =)
Vad vill du bli när du blir stor? Jag vet fakist inte..
Är det okej att gråta? Självklart ;D
När grät du senast? Igår typ på en busshålsplats haha, och jag var ensam XD fast det va typ ingen där då (A)
Vilken årstid tycker du bäst om? S U M M E R
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nja. Musik ibland. Det är ju så olagligt vill inte betala böter.. :P
Skulle du göra om du vann en miljon? Shoppaaaaaaa!
Bär du glasögon eller linser? Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Viktigt? Nej. Men det är oftast lite bättre kvalite
Har du piercing? Nej men vill ha i naveln&tunga. Fast jag e inte säker på tungan, bara kanske :P
Har du tatuering? Nepp men vill ha nån liten&diskret!
 Vill du gifta dig? Nej
 Vill du ha barn? Nej
 Solar du ofta?  Njaa... när det går ;)
Är du bra på att laga mat? HAHHAHAHA. Nej seriöst, jag kan laga lite olika saker, men är inte direkt duktig...
Gillar du att dansa? Jag hatar att dansa.
 Vilken är din favoritglass? Har slutat äta sånt. Men älska att frysa jågurt <3
Tror du på ett liv efter döden? Nä
 Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Inget. Nattmänniska! Så en blandning =) Har jag inte gått och lagt med är jag definitift en morgonmänniska också =)
Vilka hårfärger har du haft? Blond, blond med bruna slingor haha, Misslyckade: Grått, lila, orange/rosa, grönt/grå
Är du beroende av något? Närhet
Senaste låten du hörde? Broder Daniel - Superstar (my secret love,haha!)
Vad gör du på helgerna? Samma som på vardagar fast jag går inte i skolan
Vem kramade du senast? Timmy
Saknar du någon nu? Ja som fan...
Vem ringde dig senast? Karin =D
Var du glad igår? Jaa, men också ledsen ett tag.
När fyller du år? 23 Juni. Tisdag nästa vecka ;)
Tycker du om någon just nu? Japp :D <3
Jag samlar på? Hahaha... kondomer (a) har typ 20 st så måste skaffa ännu fler! Ska klistra upp dom på väggen nån gång..
Gröna eller röda äpplen? Gröna ofc
Vilken tid gick du upp idag? 8 :S
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Jaa... =(
Har du strumpor på dig nu? Nej... aha det e därför jag fryser om fötterna.. vänta... Nu har jag..!
Hur svarar du i telefonen? Vad?! Mmm.. hallå? Hej det är Ebba..? Eller.. Vem fan är det och vad vill du? (det e bara när jag e sur)

Tagen från Melissas blogg, http://melissasliv.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Katarinis

var det inte du som sa till mig att du inte gillade att va i stan ;)

2009-06-15 @ 19:49:31
URL: http://nogg.se/missbacke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0