SOLA

Gud avd skönt, mamma ringde och väckte mej tidigt, ska så ut och pressa i solen nu i 3 timmar!! :D

Haha min kompis messade mej nu, hon är min killes lillasyster så det är ju tack vare henne jag känner killen. Dom är på gotland och båda vill typ att jag kommer dit.

Hon- När kommer du? :o
Jag- Va? :p
Hon- Ja :o ska du komma hit eller är du rädd för stora feta släkten ? :p
Jag- Vet inte om jag får, och ah jag är as rädd för släkten :P vill du att jag kommer eller? :o
Hon- Klart som fan! :D vi kan smita ifrån timmy ett tag och flumma
Jag- Haha jag tycker vi ska mobba sönder Timmy! :D :o
Hon- Ja... vad roligt! :D Men det gör jag hela tiden, måste ha variation :O
Jag- Haha men vi får se, jag kanske kommer ;)

och så lite till men mer behöver ni inte vete :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg

2009-06-22 @ 13:29:21
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin blogg

2009-06-22 @ 13:29:21
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0