TRÅÅÅÅKIIIIGT...

Brukar du komma i tid: Haha beror på. Om jag ska vara nånstans tidigt är jag sen =)
Vad hade du i din mun senast: ;) haha nej driver. va faktist mjölk
När mår du bra: När jag är glad ?
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: Trött..
Kan du laga mat: Jorå... lite halvt. Är inte direkt duktig.
Vad pluggar du: Sommarlov?
Vad tycker du om fötter: Haha va? Dom.. dom är ganska små :P
Är du smart: ALLTID!!
Vad har du på dig: Shorts och hoodie <3
Är du aktiv i skolan: ..
Vad saknar du: My pojkvän D:
När och varför grät du senast: Det behöver inte ni veta =)
Var det pinsamt att svara på det: Nej för jag svarade inte.
Hade du en bra kväll igår: Ne inte särskilt.
Din favoritdryck på morgonen: Nåt som är lätt att dricka .. annars måste det vara eftermiddag så jag e vaken helt
Vad ska du göra i sommar: Vara med kompisar =)
Är du nöjd med ditt liv: Nej
Vad vill du jobba som:  Vet inte.
Har du tråkigt just nu: Ja ganska haha :P
Vad gör livet värt att leva: Mina vänner =) musik, och ben&jerry glass <3 (fast jag bantar så jag äter inte sånt hahah!)
Vad i livet ångrar du: En viss person, mer får ní inte veta ;D
Är du musikalisk: Min mamma tycker det..?
Vad lyssnar du på för musik: ALLT!!! Jag lever för musik! <3
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nobody stilen typ :P är inte direkt en sån man lägger märke till and me likes
Är du bortskämd: Njää. Men mina föräldrar ger mej ju saker ibland haha :P
Är du trött: JA! Ska sova när jag e klar med det här..
Vad gör du imorgon: vet inte...

Din första
Operation: Ingen =)
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Hmm.. minns inte.. ?
Första priset: Minns inte det heller :P
Första sporten du började på: Baby gympa
Första husdjuret: Guldhamster ;D
Första semestern: ..?
Första konserten: Jag minns inte! (HOST trasan och banane & the electrik banana band HOST)
Första kärleken: Haha nån på mitt dagis. Vi gifte oss =)

Favoriter:
Filmer:  Moulin Rouge & Ps. I love you & Alla american pie & scary movie filmer :P
Tvprogram: 2½men, simpsons, how i met your mother, family guy, och sånt
Musik: Allt!
Drink: Coca cola, cider (2,25) eller bubbel vatten!
Kroppsdel (på kille): Mageen <33
Sport: Ridning
Plagg: Jeans, shoorts, luvtröja
Skola: har ingen favorit..?
Bok: I taket lyser stjärnorna

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Sova
Lyssnar du på: Ljudet från tangenterna haha
Väntar du : Att jag ska bli klar med det häär...
Tittar du på: Data skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: BÅDA! fast när man kysser varandra kramas man ju oftast samtidigt. så det blir väl kyssar ;)
Kortare eller längre: Längre, fast kort går bra det med för jag är inte ens 1,60m D:
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage<3
Busig eller lydig: haha busig ofc <3 ingen jävla pussy-boy tackk!

Nu ska jag sova. Natti natti <3
och förlåt till anonym för jag kalla dej äckel fitta. är på dåligt humör.. sorry !

Kommentarer
Postat av: Katarinis

hahaha, hade du tråkigt? Kanske ses nån gång sta vecka? Ska til landet redan idag så kan nås på mobilen om de e ngt :D

2009-06-18 @ 11:55:07
URL: http://nogg.se/missbacke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0