STACKARS MEJ HAHA

Hejhej sötnos =)
Det är verkligen min otursdag idag. För det första så kan jag inte se mina besökare (!) så jag har ingen aning om jag bara sitter i onödan utan att någon läser.. och för det andra så var skolan stängd. Kan inte hämta min fysikbok vilket betyder att jag kommer få IG på provet, och sen omprov. Mysigt. Jaja, jag tänker inte sura för det iaf =) 
Haha, ska börja med =) istället för :). Den är mycket fiinare (A) Tror jag såg den på typ dessies blogg eller nåt... aja, jag e inte wannabe henne! Så tro inget nu ;)
En till sak som är tråkgit, är att jag inte har nånting att göra idag, förutom att ha ångest för en sak som jag gjorde igår, ångrar det som faan! Varför kan man inte spola tillbaks tiden? Jaja... jag får leva med det.
Kommer inte riktigt på något att skriva om idag, hihi, så det e därför jag bara sitter och skriver massa skit typ.  Funderar på att ha frågestund, men jag vet inte riktigt? Kommer kanske inte få några frågor, för jag vet ju inte om nån läser bloggen eller inte... har blivit väldigt tomt på komentarer också..  stackars lilla jag =(
Nej nu ska jag typ.. rycka upp mej och göra nåt vettigt. Msn. Mitt liv haha <33

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0