DÅLIG UPPDATERING

Hejsan sötnosar =) Jag är ledsen att jag inte bloggat på ett tag... har inte hunnit och inte kunnat vara inne på datan eller ;) Mina läsare har verkligen gått ner nu. Har fan 100 mindre nu än innan!! :'(    Iaf.. har ändå inte haft så mycket att blogga om... förutom idag, när vi skulle på vandring med skolan haha =)  Jag, Karin, Katarina, Elin och Carro gick typ lååågnt bak efter alla andra, så vi hade lunch och allt efter dom. Kännde oss lite mobbade faktist. Iaf...  När vi kom fram till stället där vi skulle börja gå var det as kallt och jag frös verkligen, carro ba; Amen du blri varm när du börjar gå. Han ska bara han en kort genomång först.    så va det en gympa lärare som började förklara vägen i detalj, medans alla elever stod och snacka och ingen lyssna alla ville bara gå, han ba; Först går ni på en asfaltsväg, sen kommer ni till en grusväg... sen kommer ni till skogen, efter det ska ni över en bro.. och bla bla bla  jag slutade lyssna hatar när folk förklarar i detalj! Sen sa han nåt om en sjö, jag ba; Men jaha hur ser den ut då snälla berätta!?   Min mentor gav mej en mördande blick så då var jag tyst...  sen efter 5 minuter gick vi vilse FAST vår lärare hade ''koll på läget'' och sen hamnade vi tjejer längst bak för oss själv. hittade lite hästar som vi stod och titta på haha, vi funderade på att sno dom så vi kunde rida istället för att gå... Sen efter myyyyycket många kilometer fick vi lunch, när vi kom skulle dom andra just gå. Vi satt vid vattnet hade kul.. snacka... sen blåste vi upp en kondom och ritade ansikte på den och döpte den till ''Kondom Nicklas'' Tyvärr flög han iväg först ut över vattnet sen in på land igen och sprack mot en sten medans vi tjerj sprang runt och skrev; NEEEEEJ; RÄDDA KONDOM NICKLAS, HAN ÄR FÖR UNG FÖR ATT DÖ!!  Heh.. Sen blåste vi upp 2 nya kondomer. Jag knöt fast den ena runt min handled med ett skosnöre och döpte den till Lisa. Sen gick vi massa mer och bla bla bla. Sen kom en lärare ikapp oss, från en helt anan grupp. Hon sa inget men hon kollade skumt på kondom ballongen på min handled.
Haha det blir helt rörigt att berätta jag vet.. förlåt :P När vi kom fram hade vår klass åkt hem så vi fick åka själva, så vi gick till bussen, Elin och Karin gick till nästa busshållsplats dom pallade inte vänta på bussen så länge så dom gick lite till, jag Katarina och Carro va kvar... Katarina skulle byta om men det kom bilar hela tiden, stackarn. Sen bytte jag om,d et kom inte en ända bil haha! Synd jag ville moona... =/ Sen efter typ en halvtimme kom en buss, som vi gick på. Det var fel så vi gick av igen, väntade 10 minuter och tog en buss mot gullmarsplan. Den bussturen tog typ 40 minuter.. vi va mitt ute på typ Tyresö. Hallå landet? Iaf, sen kom vi till gullmarsplan äntligen där jag o Carro gick på våran buss hem.. och nu är jag äntligen här.  
Ni fattade nog ingenting av det där men aja whatever. Ska skriva ett riktigt inlägg snart, jag lovar. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Keya

Haha, så jävla kul vi hade!xD

Bilderna uppe på min blogg nu från dagen så alla som vill beskåda kondom-Niklas får en chans ;D

2009-05-28 @ 00:18:06
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0