HEMMA IGEN!

Äntligen hemma! Hahah. Nej men det va faktist helt okej, min klass är ju cp men..
Båtresan hem va lätt bäst, jag och katarina började snacka med några killar osm hade vart på typ hockeyläger sen kom karin också sen gick va och satte oss vid deras platser och pratade mer, sen kom resten av tjejerna och snackade också...
Orkar liksom inte skriva vad vi prata om och så men jag messade lite med ena killen sen, calle haha han är as snäll.
Men det dåliga är att dom är 95;or, liksom..små :O
Aja nu orkar jag inte skriva mer om det,

Just nu sitter jag typ helt nyvaken och trött med halvblött fett hår. Tänkte tvätta det igår men idag så ska jag färga håret (nervös!!!) och då ska man ju helst inte ha nytvättat hår, färgen fäster inte lika bra. Så jag får väl ha det uppsatt eller nåt..
Tänkte hinna sola idag men det funkar ju inte så jag får väl ta det imorgon efter skolan. Ska se om lilla katarina kan ´följa med och hålla mej sällskap :) Det heter så va? Hålla mej sällskap.   det låter knas men whatever det e nog rätt haha :)


Kommentarer
Postat av: - H*

- GÖTT JU!

2009-09-07 @ 16:42:22
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0