GODMORGON

Eller godmorgon vet jag inte.. god lunch? HAHAH det lät kul.
Anyway... god lunch på er små människor, har ni kul i skolan ? Själv är man hemma, mår helt stört.
Tänke bara informera mina läsare (host carro..) att jag lever ;D
Kom fram till att jag måste sola snart... känner mej asblek. Jaja
Ska ta en dusch nu, sen fixa mej och sedan vush iväg till frissan och bleka håret. Saknar mitt bruna men jaja..
som hanna sa: När du va blond och skämtade verkade du bara dum, men med brunt hår va du rolig.
tack för den. -.-

Fast erkänn att det va rätt fint med blondt också.. eller hur ? ;)
(btw så är det där min naturliga blonda färg.. fattar ni nu varför det va ett helvete att få det brunt från det där?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0