GODMORGON

Jävlar... jag är tidigt uppe =O Fast jag vaknade klockan 6 hehe..
Iaf. Ska till frisören idag och bleka mitt hår. Buhu.. :( Kommer sakna att ha mörkt hår men det är så jobbigt att färga utväxten hela tiden plus att det är så jävla fult när det växer ut, seriöst men ser grovt tunnhårrig ut.

Karin lär väl bli glad igen när jag är hennes blondie friend again haha.
Men nu ska jag ta och sätta i mina linser, känner mej som en mullvad, ta en dusch, fixa mej, städa hamsters bur.
Sen ringa karin och se om hon vill följa med mej iaf hon inte har nåt annat att göra idag. Man vet aldrig med henne =O
Aja.. ni lär väl få se en bild på håret sen hur det blev.
Btw nån som har tips på hur man kan få håret iprincip platina blond (min naturliga) från väldigt.. mörk utan att det blir orange ? Eller nån som kan tipsa om ett bra (när jag säger bra ska det inte vara dyrt heller för då e det dåligt xD) silverschampoo ?


JAG ÄLSKAR MIN TRÖJA ! (host timmys host)

Kommentarer
Postat av: EMMA

OMG VAD FIN BLOGG!! OM DU HAR BRA UPPDATERING SÅ KANSKE JAG KAN FÅ KOLLA PÅ DEN ? OCH KANSKE TIPSA NÅGRA KOMPISAR? gud vad fin header!!!

2010-04-07 @ 12:31:41
URL: http://hundraprocents.blogg.se/
Postat av: krillan :*

de fanns nån bra silverinpackning från materix jag använde den när mitt hår blev orange. De blev braa :D

2010-04-07 @ 20:46:15
URL: http://sillylittlegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Egentligen ska man färga håret rött först och sen till blont. Men tyvärr verkar de komma lite sent nu... Färga bara en eller två gånger till så blir de säkert bra. (Eller slinga, blir mer naturligt så)

2010-04-08 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0