HOME

Kom precis hem från en liten promenad med carro. Och med promenad menar jag gå till bussen, åka till älvsjö och köpa cider, sen bussen hem igen.
Men vad gör man inte för lite cider ?
Hann köpa en japp på konsum också, yummi, middag!
Nu ska jag ducha och hoppas att antningen första säsongen av OC eller andra av vänner har laddat klart när jag kommer tillbaka, så blire tv hela natten, mysigt :)
Natti natti på er.


Prat av mej och carro..

Carro - *FLUMMAR MASSA*
Jag - *FLUMMAR OCKSÅ MASSA*
Jag - Oj jävlar det sitter nån där! *SKÄMS*
Carro - Nä det är bara en buss.
Jag - HAHA nej det sitter nån där *PEKAR* tror du jag tar fel på en människa och en buss eller?
Båda - *SKRATTAR LÖJLIGT MYCKET*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0