IRRITERAD

Jag är så jävla sur nu. Har mensvärk och är hungrig. yay.
Sitter och läser en blogg  nu också, där en tjej har skrivit hur man ska göra för att komma över sitt ex haha..
Vi kan väl ta några citat då :
''Men tänk på en sak, han är inte värd dina tårar som du faller. No no, han är inte värd någonting, kanske något hundbajs som ligger på gatan, men no more!  Klart man får vara ledsen, det ingår i hela saken. Men bli sedan arg.''
''Det är du som mår dåligt, ingen annan. Tänk bara på dig själv, ingen annan. Gör precis som du vill, kasta sönder din mammas favorit vas, gör det du känner för''
''Gör en lista på alla dåliga ord du bara kan, skriv ner allt dåligt med han, få ut allt du känner och alla ord du bara vill spotta ut i hans fuckface! Bli arg och sur, du har rätt till det! Han va idioten, inte DU!''
''skratta lev livet, tänk inte mer på han. Varför slösa så mycket tid på en idiot?''

Herregud...

Okej, det är inte kul att bli dumpad, men vad fan är det här..? Är han en idiot för han dumpar dej eller? Nej. Det hade inte direkt vart bättre om han fortsatte vara tillsammans med dej utan att egentligen gilla dej.
Den här tjejen måste vara psykiskt rubbad eller nåt, på riktigt.
Har vart inne på den bloggen en gång innan. Hon är typ 17 ? år och skriver att hennes kille är hennes framtida man bla bla dom ska ha barn bla bla.
Jag tycker synd om honom. Lovar att han är en sån där liten dörrmatta som gör allt för att hon ska va nöjd så hon inte typ slår honom. HAHAH HON MISSHANDLAR HONOM MED EN GAFFEL XD

Iaf. Jag gillar inte henne. Och det där är ett jävligt stört sätt att hantera en dumpning på.
Nu kör vi mina tips här ;D eller som jag gjorde iaf.

Böla.
Smsa och säg att du saknar honom du får gärna bli en liten stalker och fråga om och om igen om han inte har ändrat sej.
Träffa honom.

Done, så fick jag tillbaka min älskling. Det sättet alla säger INTE fungerar funkade finemang för mej :) <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

håller faktikst med dig till viss del. man ska visa att man är ledsen och att man skulle kunna göra vadsomhelst bara för att ha killen, men sen.. ja asså det är ju itne bra om det inte funkar:P h aha asså att sitta och böla år ut och år in och sluta leva om han inte vill ha en:P

2010-04-10 @ 17:12:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0