LISTA SNODD FRÅN MIN KOMPIS BLOGG :)

läs hennes http://kissthegirl.blogg.se/ :) min sötnos som fyller 16 idag, grattis baby <3

2009...
Vilken klass gick du i -
9:an
Vad hade du för hårfärg - Öh.. blond och brunt
Hur lång var du - Typ 158
vem var du kär i - Min älskling timmy :) <3
 
Hade du nån Pojk/flickvän - Japp :)
Vad brukade du göra på fritiden - Inte ett skit :D Va med kompisar, shoppa. Onödiga saker ;)
Vilka umgicks du med - Dom vanliga.. Karin elin och dom där filurerna
Var allt Bättre då - Nepp, hitils är det här ett bättre år ;)
Skulle du vilja gå tibx dit - Tibx ? Jävla fjortis som har skrivit. Men nej det skulle jag inte vilja.
Har du förändrats - Haha jag tycker jag har mognat sjukt mycket, iaf på insidan :D

Nu:
Vilken klass går du i -
 9:an :P 
Vad har du för hårfärg - Blev precis blond, innan va det bruuuunt
Hur lång är du? - 159 ! :D (158,5...)
Vem är du kär i - Fortfarande min jätte underbara timmy :D <3
Har du nån Pojk/flickvän - oh yees :)
Vad brukar du göra på fritiden - Exakt samma som innan. :P 
Vilka umgås du med - haha samma. Har väl börjat umgås lite mer med tove och emma typ :)
Hur ser du ut - Typ kort.. enligt mej mullig (haha) och blond.. och jag vet inte ?

Har du:
Kysst någon - Jaa :)
sovit brevid någon med samma kön - Yes

sovit brevid nån med motsatt kön - Japp
slagit ner nån - Nej ? :P
Ljugit för en bra vän - Ja
Svikit någon - Antar det..

Vem:
Skrev du senast till på msn - Helenaaa höhö

Kramade du senast - Karin
sov du hos senast - Hm.. timmy eller carro
Vill du vara just nu - Mej :D har aldrig mått såhär bra som jag gör nu! Love it :D 
Ringde dig senast - HAHA MAMMA :D

Vad:
Drack du senast - Mjölk

Köpte du senast - Typ cola och choklabollar på bio haha 
Gjorde du igår - Va hemma och va onödigt trött. Och färgade håret
ska du göra imorn - Jag vet inte. Ska försöka plugga lite.. :(
Vill du göra just nu- Sova..
Åt du senast - Bröd
Är närmast dig som är rosa - Min mobil som ligger i fickan :)




Kärlek :
Du är kär nu - Som fan :D
Du har sårat nån så den började gråta -Jag vet inte. hoppas inte..
Nån har sårat dig så du börjat gråta -
Ja..


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - Jag tror det ?
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Jaa :P
Jag har smugut ut utan lov - Haha det vart inte så lyckat.. men jag försökte iaf ;)
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Haha en gång typ
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Jag tror inte det. Om nån frågar mej så berättar jag. Har typ inte hemligheter..
Jag har fuskat i ett spel - Jag förlorar ändå så det spelar ingen roll -.-
jag har struntat i ett prov - Kan ha hänt..

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv - Gå tillbaks i arkivet och gissa
Jag har druckit alkohol - Ah
Jag har tagit medecier mot drepression - Faktist inte
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Många gånger..
Jag har vaknat gråtande - Jaa om jag typ har drömt nåt eller om nåt har hänt. Men då börjar jag gråta när jag kommer på det, inte precis när jag vaknar..
Jag har somnat gråtande - Fler gånger än jag kan räkna upp..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Jag klarar inte av dom...
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nja... ett par år sen så dog en gammal kompis till mej. Men det va ju inte så nyligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0