SISTA KVÄLLEN I PALMA

Måste först bara skriva en sak om förra inlägget, jag saknar självklart mina kompisar också. Men mest min kille och min hamster.. och helt ärligt så saknar jag min hamster typ 10 gånger mer än timmy. Säg inte det till honom hehe.
Nu ska jag och carro iaf snart  börja röra oss mot stan och träffa mammsen och pappasen på tast och äta där.
Åker ni till Palma mååste ni äta på tast! Bästa tapas på riktigt. Testa deras goat cheese salad och fried camenbert with *någon slags sås grej* SÅ GOTT ! Fast jag älskar typ ost. Jävla fransman jag e..
Ska lägga in en bild också, stog i typ 20 minuter och fröskte fota en bild, men är så oseriös så det blev svårt.. Och klaga in på bilden nu är ni snälla. Det är inte mitt fel att jag är ful, jag är avlad så.
Seriös.. faktist
Och så lägger jag in en bild på min älskling, bara för att han är så jävla snygg.. saknar mongot <3
Ni kan förvänta er en riktig jävla bildbomb sen när jag är hemma, orkar inte läga upp bilder nu från pappas data för den är så jäkla seg.
Men nu ska jag kissa sen måste vi gå om vi ska få någon mat. Och jag gillar mat (med tanke på att jag har gått upp 2 kg dom senaste veckorna (?!) fast först gick jag ner 2, och nu gick jag upp igen. Fuck.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bilden på dig äger.

2010-08-18 @ 22:05:46
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0