-

Va ju rätt ''varmt'' igår så när jag klädde på mej nyss tog jag bara tights på mej, sen såg jag att det va minus 10 grader ute typ. Kallt. Och jag orkar inte byta om till jeans så satte bara på mej ett par tights under också. Så nu ser mina ben ännu tjockare ut än vad dom är. Gör mej så lycklig -.- Jag hatar vinter..

saknar sommaren, saknar gotland med timmy! Fan vad nice det va.. sakar att va på katarinas landställe med mina bebusar. Jag hatar vinter. Jag hatar höst, såklart.  Jag gillar endast våren för att det är början på sommaren..
Vill ha sommar... typ nu

på gotland med älsklingen...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag saknar och längtar också till sommar... <3 Hihi, på den bilden är du blondie :D

2010-02-08 @ 16:20:04
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0