HEJ SJUK!

Jag är cp förkyld. Det är inte kul :O
Ont i huvet och helt snorig (varsågod för informationen haha)

Och så kan folk inte lämna mej ifred.. låg och sov i en varm mysig säng så smsar mamma och vill att jag ska kolla om hon hade stängt av sin plattång, då måste jag gå upp. Den va avstängd. Sen ringer brorsans väckarklocka typ 10 gånger, den låter ashögt med fanskapet vaknar ju inte av den förns efter 20 sekunder typ.
Sen ringer carro och undarar vart jag är. Sen somnar jag om. Sen smsar katarina, sen somnar jag nästan om sen ringer thess. Man ba; lämna mej ifred buhuhuhu!
Eller nåt sånt.. typ.

Och idag måste jag ha nåt att göra.. hemma.. ska fördriva tiden, kan inte somna om igen nu. Tack för det! -.- (nej då jag älskar er bara inte när jag är sjuk!)

är den 15;de idag.. vilket betyder att gymnasium skiten ska vara fixad, and it is! Har äntligen bestämt mej :D

Jag ska gå på berga, no matter what, men min älsklings flummunge Hanna :) Även känd som anus :D
Ska gå häst profil med sam inriktning :)
Ändå problemet är att jag måste åka hemifrån 20 över 7 för att va där när man börjar (20 i 9) blää.. vill bo på internatet men det tycker pappa är för dyrt. Ska kolla upp bidrag och sånt vad man får och om jag ens kan få det. bor kanske för nära. Nån som vet ?
Aja.. magen vill ha mat nu. Den är fetto -.-
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Vinglaset

Kan tipsa dig om att stänga av mobilen? =p

2010-02-15 @ 11:16:59
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0