IRRITERAD

Jag är sur på alla nu typ.
Mamma vägrar låta mej åka till gotland med kompisar i sommar, för alla festar där, jag säger att vi kan bo på ett lungt ställe men det får vi inte heller.
Därremot får jag åka till skåne. Okej vi jämför. Biljett till skåne 1023 kr, båt till gotland 143 kr.
Men sure, hon får gärna betala min biljett i såna fall -.- bitch.
och så är jag sur på timmy för han är efterbliven. bitch.

Och jag är sur på mitt franska prov jag har imorgon eftersom jag inte fattar ett skit, och inte har pluggat så jag kommer få ig. bitch prov.
Jag är sur på min franska lärare för hon är så jävla dålig och vägrade ge mej vg förra terminen fast jag hade vg på alla prov förutom ett oförberett som jag fick g på. Då kan jag ju inte ''använda språket'' såklart. bitch.
Därför tänker jag skita i ´franska den här terminen, så får hon väl ge mej ig om det är så jävla kul. bitch igen.

Jag kan inte tröttna på ordet bitch, i love it.



Update: Jag är sur på swebuss också, för dom inte har några jävla datum som bussarna åker på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0