ROMME!

tjotjo på den här lilla bloggen som ingen läsaer förutom carro :D skriver för din skull baby ;)

idag har vi haft friluftsdag, va i romme och åkte snowboard. eller aah.. åkte i några timmar sen satt jag och min älskade bt i en backe en halvtimme sen åkte vi till en värmestuga där vi satt i en och en halvtimme :P ;D
Mycket skönt.
Medans vi satt där inne så fortsatte dom vi åkte med, karin carro isak och tom, att åka. Sen skulle tom ta en annan backe en alla andra så dom skulle möta honom där nere. Dom glömde bort honom så han stod och vänta innan han tillslut åkte iväg ensam.. stackarn :P

Bt and moi :D så vackra haha...


Och så lilla jag. Återigen. så vacker. hahah xD jag gillar mitt ansikts uttryck :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Kollar in din blogg nästan varje dag (A) hihi

Så söt bild på dig och kaka :D

2010-02-25 @ 15:20:47
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0