TOPSHOP

Hello.. va i skärholmen idag med elinpelin och karin :) köpte bara trosor.. det enda jag bestämt mej för att inte köpa xD har så jävla många nu eftersom jag köper typ 5 i månaden.. får slänga några ''gammla''

hände inte så mycket där.. påvägen dit va det lite kul.. på bussen..

vi åkte förbi södra djurksjukhuset

Jag- åh.. södra djursjukhuset
Karin- Varför går det in en tant där utan hund eller nåt annat djur?
Jag- Hon ska avliva sin hund :O
Karin- Men hon har ju ingen hund med sej
Jag- Hon ska hämta sin avlivade hund :D ''Nu vill jag ha min hund, jag saknar den'' ''Men tant Åberg vi har ju sagt..'' ''Nää ge mej min hund nu'' ''Men den är avlivad ju'' ''Nää ge mej min hund!''
Karin- hahaha vad fan ?

Söta trosor, me love topshop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0