AZABADJAN

Godkväll stadsfolk! HAHAHHA jag är konstig, tack jag vet..
Iaf! Nu har jag precis fixat mej klart, ska låta mascaran torka sen böja dom och måla på ett till lager, och nej fransarna går inte av av det. Jag har gjort så i flera år och det har adlrig hänt mej, och tro mej, jag böjer inte försiktigt.
Ska snart äta lite middag sen ska hela familjen iväg till min kompis otto på avskedsfest... Dom ska flytta till skåne.. skitkul :(
Ska väl vara där nån timme och vara trevligt, sen ska jag möta karin emil robin och axel sen lite senare kommer helena och alex också, så det blir väl trevligt :)

Förresten, jag har typ inget smink på mej ! :O conclear på 2 finnar och mascara. Tuff jag e höhö

Hungrig hungrig.. kan inte tänka klart. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0