BORDE ÄTA MER

Fyfan, mår as illa. Kommer typ spy snart. Och igår svimmade jag. Nice! Måste börja äta bättre.

Jag och min käre bt kom på en överenskomelse idag, eller snarare fortsatte på en gammal. Inget godis, läsk, kakor, glass what so ever. En liten onyttig sak varför vecka får man ta om man vill, but no more...

Så det är ju trevligt, får vi se om man blir nåt smalare, så kör på inget godis dieten, och typ.. 2 mål om dagen?
Ah det blir nice

Eller inte, men tanke på att jag håller på att spy nu, men jaja. Nu ska jag läsa lite bloggar, lyssna på musik sen sova! Imorgon ska jag och älskling bt in till stan så blir väl ingen uppdatering förns på morgonen :)

Puss

Varför tycker folk sånt här är äckligt? Är det bara jag som tycker det är fint? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0