SMÅ SHOPPING

Hellu, va ju i stan idag men min käre bt, hittade lite små saker :)
Hade tänk köpa deo, ansiktsscrub och ansiktsmask också men det glömde jag totalt bort. Får väl fixa det typ imorgon eller nåt..

Haha min kille är så söt, han messa mej nu och ba; jag älskar dej <3 jag ba; allmänt gullig eller onykter? :P han ba: båda :P

Nu ska jag lägga in bilder på vad jag köpt sen ska jag ha i massa hårinpackning i mitt hår! Fan vad slitet och tunt det har blivit sen jag blekte det.. usch.. :(


Bh från hm rea, 75 ;-



Bikini från hm, 49,50 ;- del



Heat protection spray från Urban (by björn axen, fattar ni nu hur mycket jag älskar björn axens prudukter?!)
130;-

Kommentarer
Postat av: lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

2010-06-30 @ 23:34:56
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0