BÄSTA STARTEN PÅ LOVET! GREAT!

Woho jag är fucking magsjuk. Fast det börjar gå över... hade lyckats övertala mamma att jag skulle få sova hos timmy, sen spydde jag ner hans golv.. sen spydde jag på toaletten, sen toaletten igen senare och sen en gång till. Jippie.
Fick ringa pappa så han kom och hämta mej, spydde i bilen (i en påse haha) sen 5 gånger till här hemma...
Jag tycker synd om mej :( Det är liksom lov och allt jag vill inte stanna hemma! Fast nu mår jag iof hyssat och har inte gjort det på typ 3 timmar (rekord.. -.-)
Men fan.. jag ville sova hos han ju... :(




Svar på kommentar också

Anonym
om RELIGION:
kan du sikta in lite mer om katoliker då? :) vill veta för jag är det, och vill gärna höra dina åsikter om det nu :)))
kändes som hela texten handla om islam hehe xd
puss, hoppas du svarar !

Svar; Jag vet typ inget om katoliker så vill inte skriva om det för det skulle bara bli massa skit som inte va sann :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0