MITT KLURIGA SÄTT ATT FÅ PAPPA ATT INSE ATT JAG HAR FUCKING NAMNSDAG

Jag - Anser du dej själv som en bra pappa ?
Pappa - Jaa
Jag - Kom du ihåg hugos namnsdag? Kommer du ihåg min namnsdag?
Pappa - Ne, kommer du ihåg min?
Jag - Men det va ju fan du som döpte mej, det är skillnad.
Pappa - Nej du valde själv att du ville döpas, religösa jävel.
Jag - Men namngav mej då..
Pappa - Ja och ?
Jag - Axel fyller år idag också (min kusin)
Pappa - Gör han ?
Jag - Jaa han fyller ju år på min namnsdag!
Pappa - Fyller han inte den nionde?
Jag - Nej, idag på min namnsdag!
Pappa - Va? Vilket namn är det idag?
Jag - EBBA!!!
Pappa - Jaha, grattis *ler*
Jag - Men ååh! *går därifrån*


Ja, min pappa är efterbliven. Han orkade inte ens göra lunch till mej fast det va min namnsdag :O
Ska fråga mamma...

Kommentarer
Postat av: alexandra

vädertävling på min blogg! kolla gärna in! :)

2010-03-06 @ 14:35:11
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/
Postat av: Psychoblonde

hahah =p

2010-03-06 @ 14:59:11
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0