SJUK

Är trött och sjuk (eller njaa, har skit ont i huvvet)
därför passar man på att ha en ta-hand-om-sej dag ! :D

Så...

Färga Ögonbrynen - Check (en anledning till att jag hatar att vara naturligt uber blond är att ögonbrynen är det med då... posetivt att jag är allergisk miot den färgen jag änvänder också hehe såk an bara färga lite men ofta XD)
Epilera benen - Håller på med.. det gör ont ! :(
Ta ett bad med massa olivolja, man blir mjuk :D
Skrubba huden
Smörja
Hår inpackning
Ansiktsmask
Klippa och måla naglarna

Sen är det väl inget mer... ?

Städa rummet ska jag göra också..

Kommentarer
Postat av: Emma

Tävlar om att bli veckans blogg hos Alex, det står mellan mig och 1:an och jag har ca 15 röster och hon ca 25, snälllla rösta på mig :) Det hade varit så kul!



http://alexandresen.blogg.se/2010/march/utkast-mars-17-2010.html#comment

2010-03-19 @ 18:17:03
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0