YES I'M A RETARD

Mamma - Godnatt!
Jag och storebror - Godnatt
Mamma (till pappa) - Godnatt
*pappa hör inte*
Mamma (lite högre) - Godnatt!
Jag (argt) - MEN JAG HAR JU SAGT GODNATT :@
Storebror - HAHAHHHAHAHAHAHHAHHA

Nu ska jag tvätta bort sminket sen plums i säng (sött uttryck) imorgon kommer min älskade bt tillbaks till skolan :D Hon har vart sjuk i en vecka :( har inte sett henne sen förra fredagen. Detsamma med karin.. :(
HAHAH juste karin, jag ringde henne efter skolan, sen skulle hon ringa upp mej, det glömmde hon. Jag ringde lite senare så prata vi sen skulle hon äta, hon ba; jag ringer dej sen. jag ba; glömm inte det nu, okej? hon ba; nerå! jag ba; lova! hon ba; men jaaa! jag ringer snart.

and she didn't.

jag ska döda henne :) puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0