JAG BLIR ARG ;(

Dom är slut överallt sen hade dom fått in på internet och jag skulle beställa men när mamma väl va hemma och skulle fixa med alla koder och sånt skit, ah då va den ju såklart slut. Och helt ärligt, jag började gråta. Fast det va precis innan mensen och då är man ju känslig *bortförklarningar hehe*
Men anyway, har du den i storlek 34, möjligtvis 36 och bara tänker den låta ligga hemma i gareroben utan att användas så DÖD ÅT DEJ, JAG ÖNSKAR DEJ ETT LÅNGT OCH HEMSKT LIV. Sälj den till mej istället (och nej jag skriver inte bara det oseriöst, lämna en kommentar om du har den så köper jag den av dej..)

Nu ska jag kolla på rose the movie.. hehe (A) och äta glass eller nåt tror jag! :O

Kommentarer
Postat av: eliianna

Hej!

Vad gör du :)?

2010-05-08 @ 22:28:11
URL: http://eliianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0