LISTAAAAAAA

OM MIG:
1. Vad heter du? - Ebba. eller gör jag ? O.o
2. Vad vill du bli när du bli stor? - psykolog :D  
3. Vad pluggar du? - jag vet inte
4. Har du långt hår? - Halvt
5. Vilken hårfärg har du? - väldigt blond...
6. Sminkar du dig? - gud ja
7. Har du kramat någon senaste veckan? - haha jaa
8. Hur mycket väger du? - för mycket
9. Vad har du för färg på dina underkläder - svarta
10. Hur lång är du? - 158,5 (A)

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Si
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Haha beror på situationen. vill man ha nåt frågar man mamma
3. Hur många syskon har du? - Hugo/patrik samma person, kalla han vad du vill
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Jag vill inte ha
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Fan vet jag
6. Hur många ställen har du bott på? - ett
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - pappa :D
8. Vilken familjemedlem är snällast? - jag
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag och patrik åkte med mamma och köpte godis nyss? (A) 
10. Hur gammal är dina syskon? - snart 19

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - idag i stallet, snart kommer min lesbiska livspartner hit
2. Hos vem sov du över senast? - jag minns inte :S timmy tror jag
3. Har du kysst nån kompis? - låt mej glömma :| 
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - japp
5. Vem har du varit kompis med längst? - carro bajs :) <3
6. Vem känner dig bäst? - typ timmy haha
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Jag vet inte.. brukar inte bråka, blir så uttråkad av det
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? - kanske
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - njaa. ibland kanske

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - jeans shorts och svart tröja
2. Har du bytt om idag? - mm
3. Favorittröja? - Ingen 
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - hud ;)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - haha ja 
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ångrar aldrig, brukar bara inte använda det då
7. Har du handlat kläder genom internet? - Ah
8. Har du ljugit om storlek nån gång? - varje dag omgggggg !! haha nej. 
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - typ.. typ.. klänning.
10. Vad använder du för skor? - klackskor ballerina eller mina älskade rosa lacoste. eller ridskor

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - hahaha jaa
2. Klä dig annorlunda? - Klart som fan jag vågar haha, men vill inte
3. Vara dig själv? - Absolut inte, det är ju läskigt? jag låtasas vara pamela andersson ganska ofta :)
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Men ja
5. Pierca dej? - får inte, men vågar och vill
6. Dig på utmaningar? - klart ;)  
7. Ha sex på offentlig plats? - redan gjort, men inte om någon ser helt tydligt vad man gör, då blir man ju typ tagen av polisen.. (A)
8. Vara omogen? - jadå :D
9. Äta småkryp? - euw !

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? -
johan skytte..
2.Vad heter din favoritlärare? - Venne
3. Vad är ditt favoritämne? - Ingen aning
4. Snyggaste läraren på skolan? - REKTOR ! hahah nej men han är så gullig så ! ;)
5. Har du bra betyg? - mjä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0