VAKNADE TYP EN TIMME FÖR TIDIGT

Godmorgon på er små fåglar ! (?)
jag är vaken och jag lever, såklart. Därremot vaknade jag 7 medans min buss går 09:12, så lite tidigt kanske. Men ska fixa mej och så sen kanske jag hinner måla naglarna då..
Efter skolan blir det raka vägen hem och skriva uppsats om irlands matkultur.. (A)
Har inte ´myckert att skriva just nu.
Går kom timmy hit, vi kollade på The boy in the striped pyjamas, och Harry potter halvblooded prince eller vad den hette. Sen testade vi att göra lite saker utomhus sen drog han hem ;)

Jaja, magen vill ha frukost nu. Puss

(btw, snart kommer det film reccension på Kick ass.. har bara inte orkat :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0