LÅNGA DUSCHAR <3

det är seriöst det bästa som finns. Älskar mina ''lördags'' duschar jag tar efter jag kommit hem från stallet. Skrubbar hela huden, rakar benen osv.. känns fett skönt efter.
Whatever ni vill inte höra om mina dushar ändå :(
Nu ska jag ner och äta, sen vänta på att timmy ringer och säger om han pallar komma hit, vilket han förmodligen inte gör med feber men jag får väl hoppas.
Orkar inte sitta själv hemma haha.
Jävla utegångs förbus.

Min mys outfit... jag va för ful så jag flippade bilden.

Skriv 5 anledningar varför vi skulle vara avundsjuka på dej. Jag kan komma på 5 varför vi inte är det.
1. Du är så obekväm i dej själv att du måste operera dej och spruta in saker.
2. Du verkar inte ha nån riktig vän förutom Bella eller vad hon heter.
3. Sverige hatar dej.. och folk går in här för att skratta.
4. Dina ''Fans'' är 12 åriga brudar som fortfarande leker med barbie.
5. Du har blivit helt förstörd av din blogg och tror att du är rikast snyggast och bäst.
Din tur :)

Kommentarer
Postat av: tt - ♥

"whatever ni vill inte höra om mina dushar ändå :(" hahaha:D:D

2010-11-20 @ 19:50:05
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0