TRÖÖÖTT..

Hej! Har inte kunnat blogga förens nu eftersom jag sov hos timmy och kom hem typ nyss..
Och usch vad jag mår skit. Eller det va väl att överdriva, men seg och huvudvärk typ. Känns lite som jag är bakis, fast har aldrig blivit det förutom en gång när jag drack en aning för mycket och då mådde jag som nu fast igår drack jag bara ett glas vin (haha ja. vin) och lite vodka. Usch.
Men nej nu ska jag inte sitta och diskutera om vad jag drack. Igår va jag och red sen åkte ja och timmy till mig, sen till burker king med carro sen åkte vi hem till david och chillade där ett par timmar.
Inget annat intressant har hänt. Fast jag undrar fortfarande hur fan jag kan vara bakis? DAMP.
Nu ska jag plugga, eftersom min kära lärare la provet på en måndag -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0