BLÖÖ SKOLA

Jag gillar inte min skola. Verkligen inte. Jag började för ridningen. Ridningen suger. Idag ska pappsen ringa till Kunskapsgymnasiet i globens syv och se om jag kan börja där och på något sätt plugga in det jag missat där.
Tog sovmorgon idag, kände verkligen inte för att gå.. Och min mobil är helt trasig, glapp, så kan inte ladda den. Men julia skulle ta med en idag som jag kan låna <3
Jag känner att min svenska är jätte bra nu med stora bokstäver och så men nej. Nej nej nej. Jag hatar mitt liv.
Får väl se hur det blir med gymnasiet, kommer jag inte in där vet jag fan inte hur jag gör..
Nu ska jag duscha sen äta och sen vidare till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0