KUNSKAP IMORGON IGEN..

Hej..! Har precis kommit ut ur duschen, va och åt crêpes med mamma. Åh det är så jävla gott.
Jag tänkte vara duktigt_chey och fota maten som en bloggare utan liv liksom, men till förrätt beställde jag in en med rom och creme fraish och va så jävla hungrig så den ba försvann.. men jag fotade iaf min varmrätt/efterrätt. Man orkar liksom bara en hel och en liten förrätt så efterrätten fick bli båda.
Imorgon ska jag iaf med carro till Kunskap och kolla hur det verkar, sen ska jag snacka med min studievägledare (tror jag att det är) och prata om att tenta av engelska A och matte A. Det bästa vore om jag tentade av svenskan också men engelska och matte har jag så jävla lätt för så då är chansen för högt betyg bättre.
Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och plugga till jag somnar. Har matte och engelska prov på onsdag. Awesome.
Godnatt!
Mobilkamera. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0