SKÄRHOLMEN MED ELIN!

Tjuu.. Jag har kommit på att jag aldrig skriver hej typ. Hej låter töntigt. Jag pratar ju liksom inte med någon. Jag skriver på en blogg som ingen läser.
Ibland är jag så otroligt sorglig :(
Anyways. Idag har jag träffat Elin för första gången på typ 200 år. Det va nice. Hon är snäll.
Vi åkte in till skärholmen iaf (vid typ halv 5 för jag vaknade självklart typ halv 3.. hehe) och sprang runt lite i affärerna. Jag har typ inga pengar bortsätt från presentkort så fick med mig en kärring bh (kallar dom det om dom inte är vadderade. Dom är mycket snyggare på än vanliga bhar och man slipper sån där fjortis push up som dessie har. Brösten ser liksom mer naturliga ut. Om ni fattar? :P) och ett volym puder från proffs som ägde fett mycket. Köpte det där från oasis (heter det så?) men det va bara dyrt och värdelöst. Funkade ju inte alls.
Jaja. Nu sitter jag och knarkar en låt från Paramore. Dom är ganska bra. Synd att tjejen sjunger som en man. Ja. Hon sjunger för lågt när det inte passar. Och hon är ju ginger så jag är född till att hata henne.
SKojja bara. Jag va ju också det förut. Fan vad jag skämdes.. Orange :(

Kärring bh :D (as dålig bild såg jag nu, men orkar inte fota om)

Puder luder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0