VIRUS HELVETE

Nej jag har inte bloggat. Ingen bryr sig, men jag gillar att låtsas att det iaf finns någon som läser min blogg.
Min dator fick virus från luder-kissie. Till och med hennes blogg har nån sjukdom haha :( HAr även sett massa andra som fått virus av henne.. HAHHA jag menar hennes blogg. HAHAHHAH XD
Iaf. Jag ska sluta skriva om virus nu. Nu ska vi prata om imorgon. För då firar jag och min awesome pojkvän 2 år tillsammans. Då ska vi göra det vi är bäst på. Äta mat på en schteeekig restaurang. Alltså ett ställe med grillat kött. Därav schteeekig. Sen ska vi hem till honom och göra annat som vi är bäst på. Jag känner att ni inte ville veta det där. Förlåt.
Fast att det är 2 år imorgon är egentligen inegntign för mig nu, eftersom jag bestämde i lördags efter megafetingbråksomslutademeddumpning att vi inte skulle ses. Så idag är det alltså en vecka sen vi sågs liksom. Behöver jag nämna att jag saknar honom galet? Men det är bra. Jag tror jag behövde det faktist. Man kan inte uppskatta folk på samma sätt om man inte saknar dom, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0