USCH USCH USCH..

Kände verkligen att bloggen behövde sommras till lite, men keff som man är på redigering och html koder och allt vad det är så blir det ju lite som det blir.. Men jag försökte i alla fall. Alltid något!
Nu sitter jag och är nyduschad och nyfixad, ska dra in till stan eller liknande med Carro. Nice.. Ska byta ett underbart linne jag köpte i förrgår typ, måste ha xs, s va lite förstort eftersom det är helt öppet i ryggen kan man inte ha bh och då får det liksom  inte sitta för löst, resultaten av sådant blir typ alltid nipp-slipp..
Nee, nu ska jag fixa det sista med mitt lilla ansikte och sedan kanske få i mig lite mat innan jag åker hemifrån. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0