WWOOH VÄXTER

Idag har jag haft typ friluftsdag i skolan. Vi åkte till nysnäshamn och solade och letade växter. Det va skittråkigt.
Ljushuvud som jag är också hade jag glömt att man skulle ha mat så hade bara med mig en jävla drickmåltidsersättare. Den och en banan är vad jag har fått i mig idag så är rätt hungrig nu..
Iaf så kom jag hem för nån timme sen, har tvättat alla mina sminkborstar, känns mycket fräschare att änvända dom efter att jag gjort det. Nice.
Lite annan rolig information som jag har på lager är väl typ att.. min hamster presic åt ett helt jävla snöre. eller inte åt det, men hamstrade det. Hade satt en godis på och hängt upp i hans tak och han tog snöret också.. så jävla efterbliven.
Juste! Jag slutar skolan imorgon. HAHAHA synd för er som har en vecka kvar (några av mina kompisar har det hehe..) är dock inte helt klar med allt än men kurserna slutar den trettonde så har lite tid på mig kvar till det sista, bara några småsaker men ändå..
Nu ska jag fan äta innan jag dör. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0