HALVSHOPPING

Ja, i min värld kan man halvsshoppa. Det är typ när man shoppar fast egentligen köper man inget nytt utan bara sånt där som man alltid har typ.
Skitsamma. Följde med julia till huddinge efterskolan (hon mutade mig med donken..) så sprang vi runt lite där och va allmänt coola.
Köpte lite skitsaker typ. Passar även på att visa en jacka som mamma köpte till mig förut men som jag inte lagt upp än..
Ansiktsvåtservetter.. skitbra att ha i väskan om man ska typ sola efterskolan eller så.
Ansiktskräm. Det är alltid bra..? :D
Superawesome att ha om man fått en finne. Attackera ca 2 ggr om dagen så försvinner den.
Flaskan va söt och den luktade gott.. okej?
Hudsalva. Också alltid bra..
Jacka. Den är beige men ser muppad ut på bilden.. 150 kr på rean så varför inte? :)
Nu ska jag äta lussebulle (hahahha fett efter.. julen är över.. :() och klunka chailatte. Godnatt små fiskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0