SKJUT MIG

Idag har jag en riktig jag orkar inte dag. Det började med att jag vaknade med ett jävla illamående som va kvar sen igår, missade bussen för att jag va tvungen att spy. Kom till skolan och hade två astråkiga lektioner, skolkade efter lunch då vi skulle till tekniska museet eller nåt och åkte hem till timmy istället.
Mös lite med han och nu kom jag precis hem och har nyss fått en rejäl utskällning av mamma för att jag är dålig i skolan. Mycket mycket tråkigt.. (?)
Nu avslutar jag kvällen här vid datorn och sjukt ont i magen.
Ska googla runt lite på gradivitets symptom också eftersom alla verkar tro att jag är gravid. Hade inte vart så kul.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0