DON'T SAY THAT YOU'RE FOR REAL

Godmorgon! Jag tänkte be om ursäkt (till carro dårå..) för min dåliga uppdatering, men insåg jag att jag haft lov och då får man göra vad man vill. Typ? Lördagen va jag iaf i stallet, sen hemma hos johanna och fixade mig, klädde ut mig till älva och åkte till någon maskerad. Söndagen spenderades hemma hos timmy, bakis och med massor av ångest. Note to self: aldrig mer alkohol.
Nu har jag iaf fixat färdigt mig, sitter och taggar lite med britney och ska snart åka till skolan. Börjar 2 idag, skönt! Sen ska jag hem till min pojke så vi får höras ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Precis, och vad du helst vill göra på lovet är ju att uppdatera din blogg :D

2011-11-08 @ 00:37:23
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0