Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän är världens underbaraste och bästa människa på hela denna jord. Och i hela universum för den delen. Hon heter Karin, är sjukt störd i huvudet och lika konstig som jag. Idag lyckades hon även öppna en banan för första gången i sitt liv. Det säger väl allt?
Va i spanien med henne i sommras och blev ju dumpad där och hon fick mig på bättre humör genom att snacka skit om tjockisar på stranden haha. Vi har även utökat our friendship (på svenska?) och blivit Lesbiska Livspartner med matchande ringar.
Vi har kännt varandra sen vi va typ 10 år och det tog typ en månad eller nåt innan vi blev bästisar. Hon är den där som alltid har funnits där, typ när jag fick flipp i typ femman, alla kollade snett medans hon stöttade, fast hon inte ens kände mig typ. Hon är den finaste vännen man kan få typ och jag älskar henne oerhört mycket.
Du är bäst hjärtat ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0