Dag 08 – Ett pinsamt minne

Hahaha, jag har så många. Men det enda jag tycker är riktigt pinsamt var nog midsommar i sommras. Jag var så äckligt jävla packad att det är helt sinnessjukt.
Kvällen började med att jag inte hade någon aning om vad jag skulle göra, så ringde en gammal tjejkompis. När hon ringde när jag satt på bussen sa hon typ ''Jag fixar en shot åt dig med då!'' sen kom jag dit och det blev inte alls en shot. Det blir typ 10. Sen åkte vi till Rålis där jag hittade en vodkaflaska som det var kvar typ en tredjedel i, sen fick jag cider och öl av folk jag träffade. Kan även tilllägga att jag inte ens är över 160 cm och väger under 50 kg så jag är ju jävligt liten och då tål man inget heller. Det var brutalt hemskt. Usch usch usch.
Några av dom jag var med snackade om att ringa Maria pol eller vad fan det nu heter. Jag rullade runt i gräset i en park, ringde min pojkvän och började skrika om att jag inte visste vart jag va, eller vart mina kompisar hade tagit vägen. Söt som han är så kom han och hämtade mig och betalade taxi och sov hos mig sen. Behöver nog inte ens tilllägga att jag knappt druckit mer än ett par cider på en och samma kväll sen det hände. Nää herregud, jag är numera halvnykterist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0