Dag 09 – Min första kärlek

Okej, jag får ju inte glömma listan så ett inlägg till blev det nu då..
Jaha. Min första kärlek alltså. Ingenting jag egentligen vill tänka på eftersom att det rent ut sagt var skit till och från i nästan 3 år. Han va den där killen som va upptagen hela tiden, men inte riktigt brydde sig så man kan väl säga att jag fanns med på ett hörn.
Nej, det hela är för jävla plågsamt att tänka på så jag har ingen lust att skriva om det egentligen, vill inte förstöra mitt humör för kvällen. Men kort och gott. Allt jag ville ha var honom, allt han ville ha var en fitta och det spelade ingen större roll vem den satt på.

Kommentarer
Postat av: jennifer ♥

fin blogg :D

2011-09-30 @ 21:41:33
URL: http://pproffsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

timmy eller ?

2011-10-02 @ 21:31:51
Postat av: Ebba

SVAR: Nej, verkligen inte timmy. Han är jag ju tillsammans med nu.

2011-10-03 @ 16:33:39
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0