KÖR EN LISTA SÅHÄR MITT I NATTEN DÅ..

Dagens humör: Just nu? Trött, deppig och bitter. Innan idag var jag glad.
Dagens mående: Trött..
Dagens borde: Plugga, städa rummet och bädda rent i sängen. Gjorde inget av det..
Dagens frisyr: Just nu är jag ''nyduschad'' så det är en boll på huvudet.
Dagens smink: Ingenting nu.
Dagens klädsel: Timmys tröja och trosor.
Dagens planer: Sova, sen ska jag till skolan typ..
Dagens materiella vill ha: Pengar pengar pengar pengar eller min halsduk som jag tappat bort..
Dagens fundering: Varför blir man kär?
Dagens beroende: Ingenting. Pussar från min älskling typ
Dagens tråkigaste: Skola snart..
Dagens längtan: Inget alls. Sommar kanske..
Dagens superlängtan: Verkligen inget alls. 
Dagens tidning: Har inte läst någon tidning idag..
Dagens låt: Dixie Chicks - Not ready to make nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0